pátek 17. října 2014

Pontiak v Mutišově

Jsou koncerty, na který si nevzpomenete už za týden. Jsou koncerty, který si vybavíte po čase s lehkým úsměvem na tváři. Pak jsou taky koncerty, který získaj status legendárního večera - což vám ale dojde až s odstupem času. No a nakonec jsou koncerty, kdy OD ZAČÁTKU máte jasno, že jste svědky mimořádnýho okamžiku, vás bude hřát u srdce až do konce vašich dní.



Posledně jmenovanou kategorii v mým případě naprosto naplnili Pontiak v Mutišově. Od začátku jsem čekal velkou věc. Vstupní proměnný totiž tomu dost napovídaly - jedna z mých nejoblíbenějších kapel hraje v malé obci v půvabný dílně venkovskýho stavení. A stalo se. To prostředí dalo koncertu Pontiak jedinečný kouzlo. Neuvěřitelný!

Nemá cenu se rozepisovat o koncertu jako takovým, tolik superlativů z rukávu nevysypu. Důležitý je, že zahráli asi tři nový songy a hlavně jako přídavek dali "Wildfires". To už jsem šel úplně do kolen. Zároveň jsem se musel trochu hlídat, abych nezačal plakat dojetím. Chci říct...z který kapely se vám kdy chtělo brečet? Krása. Jsem strašně šťastnej, že jsem u něčeho takovýho moh bejt.

Dejte si kousek unikátního večera: https://www.youtube.com/watch?v=AOgbbihtBVs

Žádné komentáře:

Okomentovat